113 gadi SIXT. 113 gadi tradīcijas.

Piekļuves paziņojums

Piekļuves paziņojums

(Pēdējoreiz atjaunināts: 2025. gada jūnijs)

Šajā dokumentā mēs, Sixt GmbH & Co. Autovermietung KG (turpmāk tekstā "SIXT" vai "mēs"), informējam jūs par to, kā mēs īstenojam piemērojamos tiesību aktus attiecībā uz mūsu pakalpojumu pieejamību.

1. Informācijas sniegšanas pienākumu tiesiskais pamats

Šajā pārskatā ir iekļauti šādi informācijas sniegšanas pienākumi saskaņā ar Direktīvu (ES) 2019/882 (Eiropas pieejamības akts, turpmāk tekstā "EAA") vai Barrierefreiheitsstärkungsgesetz (turpmāk tekstā "BFSG") un Verordnung zum Barrierefreiheitsstärkungsgesetz (turpmāk tekstā "BFSGV"):

• EAA 13. panta 2. punkts kopā ar EAA V pielikumu;

• EAA 4. panta 3. punkta 1. teikums kopā ar EAA I pielikuma III sadaļas (b) punktu;

• EAA 4. panta 3. punkta 2. teikums kopā ar EAA I pielikuma IV sadaļas (g) punktu;

• BFSG 14. panta 1. punkta 2. apakšpunkts kopā ar BFSG 3. pielikuma 1. punktu;

• BFSG 3. panta 1. punkts kopā ar BFSGV 12. panta 2. punktu;

• BFSG 3. panta 1. punkts kopā ar BFSGV 19. panta 1. punktu.

2. SIXT e-komercijas pakalpojumu pieejamība

a. Vispārējs pakalpojumu apraksts un skaidrojums, kā pakalpojumi darbojas

Mēs piedāvājam dažādu mobilitātes pakalpojumu rezervēšanas funkciju mūsu tīmekļa vietnē un saistītajā SIXT lietotnē kā pakalpojumu elektroniskajā komercijā. Izmantojot tīmekļa vietni un SIXT lietotni, jūs varat uzzināt par un rezervēt šādus mobilitātes pakalpojumus:

  • Automašīnu un kravas automašīnu noma: Automašīnu un kravas automašīnu noma ar iepriekšēju rezervāciju, izmantojot tīmekļa vietni vai SIXT lietotni.
  • SIXT Share & SIXT Share 3rd Party: Pēc rezervācijas veikšanas, izmantojot SIXT lietotni, noteiktā lietošanas zonā novietotās automašīnas var atbloķēt un iznomāt, maksājot par laiku vai nobraukumu.
  • SIXT+ Unlimited: Maksājot mobilitātes saistību maksu un, ja piemērojams, iemaksu, no līgumā noteiktās automašīnu kategorijas var saņemt, atgriezt un apmainīt automašīnu visās dalībvalstīs bez papildu maksas.
  • SIXT+ auto abonements: Tas ir pilna servisa automašīnu abonements, kurā klienti pastāvīgi saņem tiesības izmantot automašīnu, maksājot mēneša pamata maksu.
  • SIXT Ride: Taksometru un šoferu pakalpojumi var tikt rezervēti.

Vispirms jūs varat uzzināt vairāk par minētajiem mobilitātes pakalpojumiem tīmekļa vietnes atsevišķajās apakšlapās vai SIXT lietotnes sadaļās. Jo īpaši tajās jūs atradīsiet informāciju par pakalpojumu apjomu, cenām un līguma noslēgšanas prasībām attiecīgajam mobilitātes pakalpojumam.

Atkarībā no mobilitātes pakalpojuma rezervēšanas, funkcija ļauj izvēlēties vēlamo automašīnu vai konkrētu automašīnu klasi. Pēc izvēles un izvēlēto opciju pārbaudes rezervācijas procesā jūs varat ievadīt savus personas datus (vārdu, adresi, e-pasta adresi, autovadītāja apliecības datus) un izvēlēties vēlamo maksājuma veidu. Pēc datu pārbaudes maksājums tiek veikts, izmantojot šifrētu savienojumu. Pēc tam jūs saņemsiet rezervācijas apstiprinājumu uz norādīto e-pasta adresi vai attiecīgajā lietotāja konta sadaļā tīmekļa vietnē vai SIXT lietotnē.

Turklāt rezervēšanas funkcija tīmekļa vietnē un SIXT lietotnē ļauj arī pārvaldīt jūsu rezervācijas. Atkarībā no piemērojamajiem noteikumiem un nosacījumiem rezervācijas var apskatīt, mainīt vai atcelt.

Pakalpojumu pieejamības atbilstības apraksts

Izveidojot pakalpojumu pieejamību, to ieviešanā mēs piemērojam tiesību aktu prasības saskaņā ar EAA, BFSG un BFSGV. Kā pamats tika izmantots EN 301 549 kā Eiropas harmonizētais standarts un jaunākā W3C Web Content Accessibility Guidelines (turpmāk tekstā "WCAG") versija. Ņemot vērā WCAG atbilstības līmeņus A un AA, mēs esam veikuši vairākus pasākumus, lai nodrošinātu pieejamību.

EN 301 549 un WCAG klasificē pieejamības prasības saskaņā ar četriem kritērijiem (aa.) uztveramība, (bb.) operacionālā vadība, (cc.) saprotamība un (dd.) robustums. Zemāk mēs esam uzskaitījuši konkrētus īstenošanas pasākumus šajās četrās prasību jomās:

aa. Uztveramība (Nr. 1 WCAG)

Informācijai un lietotāja saskarnes komponentiem jābūt lietotājiem uztveramiem veidos, kādos viņi tos var uztvert. Mēs esam īstenojuši šīs prasības, veicot šādus pasākumus:

- Uzlabots krāsu kontrasts: Mēs esam pielāgojuši krāsas mūsu tīmekļa vietnē un SIXT lietotnē (visos produktos, izņemot Ride), lai nodrošinātu labāku lasāmību. Tas ir īpaši noderīgi lietotājiem ar redzes traucējumiem.

bb. Operacionālā vadība (Nr. 2 WCAG)

Lietotāja saskarnes komponentiem un navigācijai jābūt darbināmiem. Mēs esam īstenojuši šīs prasības, veicot šādus pasākumus:

- *Uzlabota lietojamība, izmantojot tastatūru *: Mēs esam padarījuši vieglāku mūsu vietnes navigāciju, izmantojot tastatūru, piešķirot derīgas lomas un nepieciešamos ARIA atribūtus interaktīvajiem elementiem, uzlabojot cilnes un fokusa taustiņu navigāciju dažādos rezervācijas soļos.

- Pārskatīta HTML struktūra: Mēs esam pievienojuši semantiskos HTML elementus, piemēram, ul, li, input un button, lai labāk atbalstītu lietotājus, kuri paļaujas uz tehniskajiem palīglīdzekļiem. Turklāt lapas virsraksta elementi (piemēram, H1, H2 utt.) ir pārkārtoti, lai saglabātu loģisku secību.

- *Uzlabots pieskāriena mērķa izmērs SIXT lietotnē *: Mēs esam palielinājuši pieskāriena mērķa izmēru visiem lietotāja saskarnes komponentiem līdz vismaz 44x44 pikseļiem. Šīs izmaiņas nodrošina, ka lietotāji var viegli mijiedarboties ar pogām un citiem pieskāriena elementiem, samazinot nejaušu pieskārienu iespējamību un uzlabojot kopējo lietotāja pieredzi.

cc. Saprotamība (Nr. 3 WCAG)

Informācijai un lietotāja saskarnes darbībai jābūt saprotamai. Mēs esam īstenojuši šīs prasības, veicot šādus pasākumus:

- Labotas attēlu apraksti: Mēs esam izlabojuši trūkstošos vai nepareizos attēlu aprakstus. Tas nozīmē, ka lietotāji saņems vairāk informācijas par attēliem, pat ja viņi tos nevar redzēt.

- Uzlaboti paskaidrojošie teksti interaktīvajiem elementiem: Mēs esam nodrošinājuši, ka paskaidrojošie teksti interaktīvajām funkcijām, piemēram, karuseļiem, ir daudz skaidrāki un vieglāk saprotami. Tas atvieglo lietotājiem zināt, kādas darbības viņi var veikt, piemēram, atskaņot vai apturēt slaidrādi.

dd. Robustums (Nr. 4 WCAG)

Maksimizēt saderību ar pašreizējiem un nākotnes lietotāju aģentiem, ieskaitot palīgtehnoloģijas. Mēs esam īstenojuši šīs prasības, veicot šādus pasākumus:

- Uzlabota teksta uz runas lasītāju saderība: Mēs esam pievienojuši tagus (piemēram, alt atribūtus) un aprakstus elementiem, lai nodrošinātu, ka teksta uz runas lasītāji var tos aprakstīt lietotājiem, kuri paļaujas uz audio aprakstiem.

3. SIXT elektronisko sakaru pakalpojumu pieejamība

Lai nodrošinātu pieejamību visiem klientiem, SIXT piedāvā vairākus saziņas kanālus, kas pielāgoti dažādām vajadzībām. Klienti var sazināties ar mums pa tālruni, kas atbalsta personas ar redzes traucējumiem, kuri var dot priekšroku verbālai saziņai pār tekstu formātiem. Tiem, kuri var būt nedzirdīgi vai ar dzirdes traucējumiem, ir pieejams rakstisks atbalsts, izmantojot mūsu e-pasta kontaktu un tiešsaistes tērzēšanas iespējas SIXT tīmekļa vietnē un lietotnē. Mūsu mobilā lietotne arī nodrošina integrētas atbalsta funkcijas un ir optimizēta ekrāna lasītājiem, ļaujot klientiem piekļūt palīdzībai tieši no savām ierīcēm. Turklāt klienti var izmantot sociālo mediju kanālus, lai uzdotu jautājumus, piedāvājot vēl vienu pieejamu, tekstu balstītu saziņas metodi. Šīs dažādās iespējas nodrošina, ka klienti var izvēlēties saziņas metodi, kas vislabāk atbilst viņu pieejamības vajadzībām un vēlmēm.

4. Iekšējais pieejamības ziņošanas centrs Sixt

Ja jums ir kādi jautājumi vai ieteikumi par mūsu pakalpojumu pieejamību, jūs vienmēr varat sazināties ar mūsu iekšējo pieejamības ziņošanas centru. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: accessibility@sixt.com.