112 gadi SIXT. 112 gadi tradīcijas.

FAQ - atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

Plānojot atvaļinājuma braucienus, arvien biežāk cilvēki izvēlas lidot uz izvēlēto galamērķi un nomāt automašīnu, tā ietaupot laiku un gūstot plašāku rīcības brīvību. Būtiskākās priekšrocības - nomājot auto ceļojuma laikā varēsiet plānot savu laiku, apskatīt vietas, kas nav iekļautas tradicionālajos tūristu maršrutos, kā arī izbaudīt citu braukšanas pieredzi, izvēloties atšķirīgu auto, kā braucat ikdienā.

Pirms veikt auto nomas darījumu, der atcerēties pāris vērtīgus padomus, kas noderēs veiksmīgai auto nomas pieredzei kā Latvijā, tā ārzemēs.

1) Kur visērtāk veikt auto rezervāciju?

Veiciet vieglo auto rezervāciju Sixt mājas lapā un saņemiet auto nomu par garantēti zemāko cenu! Kravas busu izvēlieties un rezervējiet šeit.

Esot ceļā, Sixt mobilajā aplikācijā (IOS (Apple), Android (Google Play)) ātri un vienkārši iespējams veikt rezervāciju vai pat to mainīt. RENT. SHARE. RIDE - visi Sixt pakalpojumi vienā aplikācijā!

Ja nepieciešama palīdzība, zvaniet +371 67207121 un palīdzēsim neskaidrību gadījumā.

Vienmēr gaidīti esat arī Sixt birojos – Rīgas lidostā un Rīgas centrā – Elizabetes un Brīvības krustojumā (blakus viesnīcai Radisson Latvija).

Veikt auto rezervāciju ir ļoti vienkārši, ērti un ātri – tas prasīs vien pāris minūtes.

2) Kas ietilpst nomas maksā?

Veicot auto nomas rezervāciju pievērsiet uzmanību tam, kas ir iekļauts automašīnas nomas maksā – vai ir iekļauta apdrošināšana, vai ir iekļauts nepieciešamais papildu aprīkojums (bērnu sēdeklītis, ziemas riepas, papildu vadītājs u.c.). Pārliecinieties arī par apdrošināšanu pret bojājumiem un zādzību, kā arī to, vai iekļautais pašrisks atbilst jūsu vēlmēm. Par papildu samaksu, pašrisku ir iespējams samazināt.

Rezervējot automašīnu Sixt mājas lapā, ir iespēja izvēlēties priekšapmaksas tarifu, kas nodrošinās lētāku pakalpojuma cenu, vai ari iespēju maksāt, saņemot automašīnu. Priekšapmaksas gadījumā nepieciešams norādīt kredītkartes datus un atcelšanas gadījumā tiks piemērota samaksa (noteikta auto nomas noteikumos). Izvēloties maksāt saņemot auto, jums vienmēr ir iespējama bezmaksas rezervācijas atcelšana.

3) Kādu nomas auto izvēlēties?

Auto noma – iespēja pārvietoties ar citādu auto, kā braucat ikdienā. Tā ir iespēja ne vien vienkārši pārvietoties, bet gūt arī citu braukšanas pieredzi un kādreiz arī piepildīt sapni, izvēloties premium vai luksus klases auto.

Taču jāatceras arī par praktiskiem aspektiem – pasažieru skaitu, nepieciešamo komfortu, bagāžas lielumu un citiem faktoriem.

4) Garantijas depozīts – cik liels tas būs un kad to saņemšu atpakaļ?

Garantijas depozīts ir atrunāts katras valsts auto nomas noteikumos. Izvēlieties valsti, kurā plānojiet nomāt automašīnu un iepazīstieties ar noteikumiem, kuros ir atruna par depozīta apmēru.

Latvijā depozīta apmērs ir atkarīgs no izvēlētās automašīnas klases - visiem pasažieru auto no ekonomiskās līdz vidējai klasei, pasažieru mikroautobusiem un kravas mikroautobusiem standarta depozīts ir 200 eiro.

Premium klases auto un premium pasažieru mikroautobusiem drošības depozīts ir no 500 līdz 900 eiro. Sīkāku informāciju atradīsiet šeit.

Depozīts kalpos kā garantija ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu gadījumos, nodotam auto ar tukšu degvielas bāku un citām riska situācijām.

Depozīta atgriešana. Sixt auto noma no savas puses garantē naudas atgriešanu tajā pašā vai nākamajā dienā pēc automašīnas pārbaudes, ja auto nomas vietā nodots bez bojājumiem un ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem. Tas, cik ātri klients saņem iemaksāto drošības depozītu savā kontā, atkarīgs no bankas, kuru klients izmanto. Naudas atgriešanas laiks var būt līdz pat vienam mēnesim. Šādos gadījumos aicinām sazināties ar savu banku.

NB!: Sixt korporatīvajiem klientiem garantijas depozīts netiek ieturēts, jo Sixt auto nomas izsniegtā korporatīvā karte kalpo kā kredītkarte.

5) Esmu galamērķī, bet kur ir izvēlētais auto nomas punkts?

Esat galamērķī, bet nevarat atrast auto nomas punktu? Veicot auto nomas rezervāciju pievērsiet uzmanību tam, vai izvēlētajā nomas punktā ir Sixt birojs vai arī norādītajā vietā tiek nodrošināts sagaidīšanas serviss (Meet&Greet).

Lai izvairītos no šādām situācijām, aicinām pievērst uzmanību informācijai (nomas punkta atrašanās vietai un tālrunim), kas tiek nosūtīta e-pastā kā rezervācijas apstiprinājums, kā arī sms veidā, neilgi pirms noteiktā nomas laika.

Ja tomēr neizdodas atrast auto nomas punktu – visu nomas punktu kontaktinformācija ir pieejama Sixt mājas lapā, kur ievadot izvēlētā nomas punkta adresi vai nosaukumu, atradīsiet tālruņa numuru, lai sazinātos, kā arī atrašanās vietu kartē.

6) Vai par auto nomu ir iespējams norēķināties skaidrā naudā vai ar debetkarti?

Latvijā un visā Baltijā apmaksai pieņemam sekojošas bankas norēķinu kartes (gan kredīt, gan debet kartes): Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Discover un JCB, kā arī Airplus apmaksas līdzekli. Skaidras naudas norēķini nav iespējami. Katrā Sixt valstī apmaksas noteikumi ir atšķirīgi, tāpēc rekomendējam ar tiem iepazīties pirms veicat auto nomas rezervāciju.

Jāņem vērā, ka saņemot automašīnu, kredītkarte ir jāuzrāda (pat, ja kredītkartes dati norādīti, veicot rezervāciju) kopā ar citiem dokumentiem - vadītāja apliecību un personu apliecinošu dokumentu - ID karti vai pasi.

Bankas norēķinu kartei ir jābūt izdotai uz personu, kura parakstīs nomas līgumu. Mutiski nosaukti kredītkartes dati netiek akceptēti.

Sixt korporatīvajiem klientiem tiek nodrošināta Sixt norēķinu karte un netiek ieturēts drošības depozīts.

7) Kā rīkoties, ja pēc nomas darījuma, saņemat paziņojumu, ka automašīnai konstatēti bojājumi?

Iespēju robežās vienmēr rekomendējam automašīnu nodot nomas darba laikā un lūgt to apskatīt nekavējoties, fiksējot šo arī dokumentāli. Tāpat vienmēr automašīna pirms nomas uzsākšanas ir rūpīgi jāapskata un jāinformē nomas darbinieks, ja konstatējat bojājumu, kas nav atzīmēts saņemšanas dokumentos. Iesakām auto nofotogrāfēt no dažādiem leņķiem, lai strīda gadījumā, būtu pierādījumi.

Par bojājumiem un sodiem iesakām sazināties ar tās valsts Sixt pārstāvniecību, kurā auto ņemts nomā, lūdzot uzrādīt faktu apliecinošus dokumentus. Kontaktinformācija parasti atrodama nomas līgumā.

8) Sīkums, bet noderēs. Ieteikumi, kas jāņem vērā

  • Ja ikdienā pārvietojaties ar auto, neaizmirstiet, ka nomas mašīnai, iespējams, jāuzpilda atšķirīga degviela, vai varbūt pat elektrība. Ieradumam liels spēks!
  • Vairumā gadījumu auto tiek izsniegti ar pilnu degvielas tvertni – ja vien noteikumos nav minēts citādi–auto arī jāatgriež ar pilnu degvielas tvertni. Ja tiks konstatēts, ka degviela nav uzpildīta, tiks piestādīta maksa par trūkstošo, atbilstoši Sixt nomas cenrādim.
  • Neatstājiet auto nodošanu nomas punktā uz pēdējo brīdi – auto nodošanai un apskatei nepieciešams laiks, tapēc neieplānojiet to pēdējā brīdī pirms lidojuma.
  • Pievērsiet uzmanību izvēlētā auto ātrumkārbai – tiem, kas pieraduši pie automātiskās ātrumkārbas, manuālas darbības var sagādāt pārsteigumus.
  • Ja plānojat nodot automašīnu ārpus nomas darba laika, pārbaudiet, vai iespējama 24/7 auto nodošana konkrētajā punktā.

9) Kā es varu pagarināt nomas līgumu?

Ja vēlaties pagarināt nomas līgumu, to ir iespējams izdarīt personīgi ierodoties jebkurā Sixt birojā un parakstot līgumu par nomas termiņa pagarinājumu.

Gadījumā, ja atrodaties ārzemēs, iepriekš sazinoties ar Sixt Latvija, līgumu par pagarinājumu iespējams parakstīt arī Sixt ārzemju pārstāvniecībās. Tuvāko meklē https://www.sixt.lv/auto-noma/

10) Plāni mainās. Kā es varu atcelt rezervāciju?

Ja, veicot rezervāciju, izvēlēta ir iespēja maksāt auto saņemšanas brīdī -rezervācijas atcelšana ir bezmaksas.

Gadījumā, ja ir izvēlēts priekšapmaksas tarifs, tiks piemērota rezervācijas atcelšanas maksa saskaņā ar katras valsts auto nomas noteikumiem,

Rezevācijas datus jūs varat mainīt sadaļā My Sixt vai nepieciešamības gadījumā, lūdzu, zvaniet +371 67207121 vai rakstiet rent@sixt.lv.

11) Cik maksā automašīnas piegāde izvēlētajā adresē?

Sixt auto noma nodrošina BEZMAKSAS automašīnas piegādi Rīgas robežās katru dienu no plkst. 8:00 līdz 17:00. Rezervējot auto, izvēlieties nomas punktu ar nosaukumu "Auto piegāde".

Gadījumā, ja vēlaties saņemt automašīnu ārpus noteiktā darba laika, tiks piestādīta piegādes maksa 40.- Eur vērtībā. Cena par auto piegādi ārpus Rīgas robežām - 0,50 Eur par nobraukto km.

12) Kā varu kļūt par korporatīvo klientu un kādas ir priekšrocības?

Par Sixt auto nomas korporatīvo klientu var kļūt juridiskā persona jeb uzņēmums, noslēdzot korporatīvo līgumu. Auto nomas pakalpojumi biznesa klientiem pieejami 105 pasaules valstīs, vairāk kā 4000 apkalpošanas vietās.

Kāpēc tas ir izdevīgi?

- korporatīvās cenas auto nomai Latvijā un ārzemēs;

- aizvietošanas auto gadījumos, kad uzņēmuma automašīna atrodas autoservisā vai nepieciešams īpašs auto;

- pasākumu apkalpošana–pilns transporta nodrošinājums no VIP transfēriem līdz grupu pārvadāšanai ar autobusiem;

- pēcapmaksas rēķins par saņemtajiem pakalpojumiem reizi mēnesī vai pakalpojumu apmaksa ar bankas kredītkarti;

- norēķinoties ar Sixt korporatīvo karti netiek ieturēts drošības depozīts;

- elastīgi noteikumi - iespēja mainīt un atcelt rezervācijas bez soda sankcijām;

- mobilitāte – rezervēšana internetā, zvanot pa tālruni, Sixt nomas birojos vai jūsu ceļojumu aģentūrā;

- Sixt Latvija atbalsts latviešu, krievu vai angļu valodā nomājot auto Latvijā vai ārzemēs.

Lai pieteiktos korporatīvā klienta priekšrocībām, lūdzu zvaniet +371 67207121 vai sūtiet pieteikumu uz e-pastu rent@sixt.lv

13) Sixt Latvija – atbalsts veiksmīgai auto nomai Latvijā un visā pasaulē

Nomājot auto Latvijā vai kādā no 105 pasaules valstīm, 4000 apkalpošanas vietām, Sixt Latvija nodrošinās atbalstu latviešu, krievu vai angļu valodā.

Dodoties uz ārzemēm, rekomendējam piefiksēt Sixt Latvija klientu apkalpošanas tālruni +371 67207121-palīdzēsim valodas barjeras vai citos gadījumos, kad nepieciešams padoms.

Veiksmīgus atpūtas vai biznesa braucienus ar Sixt!

14) Izdevīga cena. Kad ir jāveic auto nomas rezervācija?

Auto nomas cenas mainās atkarībā no sezonas, pieprasījuma un pieejamības - līdzīgi kā aviobiļetēm. Jo ātrāk veiksiet rezervāciju, jo izdevīgāka cena būs - vismaz vairumā gadījumu.

Tieši tāpēc rekomendējam rezervēt auto nomu uzreiz pēc tam, kad zināmi lidojuma datumi un laiki, kā arī izvēlēta viesnīca - iespējams, ka tieši viesnīcas atrašanās vieta ietekmēs plānoto brauciena maršrutu.

Ja auto rezervēšanas brīdī finanses ierobežotas, ieteikums izvēlēties veikt apmaksu, saņemot automašīnu. Ja mainās plāni, rezervācijas datus mainīt vai pat rezervāciju atcelt varat bez maksas. Jūsu ieguvums - nofiksēta cena un drošība, ka nomas auto būs pieejams. Nekāda riska!

Ja lidojuma datumi skaidri zināmi un ceļojums saplānots, priekšapmaksas piedāvājums ļaus ietaupīt un maksāt mazāk par saņemto pakalpojumu, Izvēle paliek jūsu ziņā!

Sixt auto nomas galvenais solījums ir Premium auto noma par ekonomisku cenu, klientiem piedāvājot automašīnas, kas nav vecākas par 1,5 gadiem, turklāt par konkurētspējīgu cenu. Visā pasaulē 51% no Sixt automašīnām ir premium klases – BMW, AUDI, Mercedes Benz. Īpašu uzmanību Sixt pievērš servisam – automašīnai jābūt nevainojamai, tāpat kā klientu apkalpošanai. Mūsu mērķis ir auto nomas procesu padarīt par patīkamu piedzīvojumu!

Sixt auto noma vēl veiksmīgu braucienu!